ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Μπορείς...? Φτιάχτο!

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό pajerinho » Πέμ Δεκ 10, 2009 9:24 pm

pajino έγραψε:Διονύση σε μας λέει 26 αλλά είναι λίγο για λάστιχο αναγόμωση στην άσφαλτο.

Γιατί είναι λίγο? Για την κατανάλωση το λες? Πάντως το αμάξι είναι πιο άνετο.
Μου είχε βάλει 30 ο λαστιχάς και χοροπήδαγα σαν μπάλα του μπασκετ στις λακούβες :lol: :lol:
Where the streets have no name....
Άβαταρ μέλους
pajerinho
 
Δημοσιεύσεις: 4507
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 11:25 pm

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό ni-jo » Πέμ Δεκ 10, 2009 9:27 pm

π.χ. εγω στο δικο μου jimny ελαφρη βεβαια αλλα βαζω στα ασφαλτινα 23μπροστα 26πισω
στην αναφωμωση σαν του stakyr θα βαλω 21-22 καπως ετσι λεω
το 32 ειναι πολυ φουσκομενο το λαστιχο δεν εχει πολυ περιθοριο και παρνει ολους
τους κραδασμους το λαστιχο
εγω ετσι το βλεπω διορθοστεμε αν κανω λαθος
αμα ειναι με λιγοτερι πιεση παταει και καλητερα το αμαξι
Η ΤΡΕΛΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ
Άβαταρ μέλους
ni-jo
 
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 31, 2009 4:59 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό dudukas » Πέμ Δεκ 10, 2009 11:52 pm

32 για αναγομοση ειναι πολυ εγω κσερω πως επειδη τα αναγομομενα ειναι ποιο σκληρα σαν λαστηχα θελει λιγοτερη πιεση στο σαμι φοραγα προτογενη κ στα ταξιδια δουλευα 30 οταν εβαλα τα fedima με 30 το αμαξι δεν παταγε κατω χωροπηδαγε κ κοπαναγε σαν χαζο με το παραμικρο(ειναι κ σουστα κ χτυπαγες ανετα φραπε) μολις εριξα την πιεση στο 25 στανιαρησε το αμαξι ηρθε στα ισα του κ δουλευω το ιδιο εντος κ εκτος γιατι βαριεμαι να ανεβοκατεβαζω(εχω βαλβιδα απο μεσα λογο κοψε-ραψε ζαντα) κ δεν εχω προβλημα κανενα!!!!
samurai
dudukas
 
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 19, 2009 10:57 pm
Τοποθεσία: Ζακυνθος

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό dpol » Παρ Δεκ 11, 2009 12:23 am

Παιδιά το αστοχία υλικού είναι λογική και πολύ πιθανή εξήγηση, εδώ σε φίλο μέλος στο vitaraclub.gr λαστιχο Yokohama μετα από φρενάρισμα στην εθνική έγινε τετράγωνο και η αντιπροσωπεία δεν δέχτηκε τίποτα. :o

Εγώ δεν έχω καθόλου εμπειρία από αναγόμωση, είναι τα πρώτα που φοράω, το έκανα λογω ανάγκης, που να βρεις διάσταση σε mud 16" στο GV και να μην γονατίσει το αμάξι :cry: , απλά δεν υπάρχουν, γιαυτο φόρεσα αναγόμωση, πριν ρωτησα και διάβασα πολύ, εμαθα κάποια πράγματα που έχω διαπιστώσει ήδη στα δικά μου.

1ον Οι γομες τους είναι πολύ μαλακές, πιάνω το τακούνι και το κουνάω με τα δάκτυλα σαν ζελέ, πλεονέκτημα του το πολύ καλό κράτημα σε άσφαλτο και βρεγμένο, λίγες φθορές από σκληρό τερεν αφού ακολουθεί την μορφολογία του εδάφους, μειονέκτημα η μικρή διάρκεια ζωής, δεν θα βγάλουν και πολλά χιλιόμετρα όπως τα βλέπω.

2ον Λόγω του ότι είναι μαλακά ανεβάζουν πίεση για πλάκα, ξεκίνησα ταξιδι με 30, σε 150 χλμ ηταν 33 και στο βουνο ανέβηκαν στα 35. το αμάξι χόρευε σάμπα, φανταστείτε τι γινεται σε ταξιδι με 25 βαθμους θερμοκρασια στην ατμόσφαιρα, δεν τολμάω να σκεφτώ καν το καλοκαίρι, θα βλέπεις τα πέλματα από τον καθρέφτη, γιαυτο τον Απρίλιο βγάλσιμο και ξανα πάνω τον Οκτώβρη.
Γιαυτό πίεση 2-3 μονάδες κάτω απ’ οτι λεει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου, μάγουλο δεν κάνουν καθόλου είναι εξάλινα με ενισχυμένα πλαϊνά και δεν λυγίζουν, και πάντα πιεσόμετρο πρόχειρο.

Τα ελαστικά αναγόμωσης είναι φτιαγμένα για αγώνες και μόνο όπως έγραψε και ένας άλλος φίλος παραπάνω, δυο τρεις συμμετοχές και μετά ρεζέρβες, η αποψή μου είναι ότι εάν μπορείς να βαλεις πρωτόγεννες σε εκδρομικό αυτοκίνητο κάντο, είναι η ιδανική λύση και πολύ φθηνότερη μακροπρόθεσμα.

Ελπίζω να μην σας κούρασα ;) :)
Την 3η ημέρα εποίησεν ο Θεός την τετρακίνηση....
Την 4η ημέρα εποίησεν ο Θεός τα βοηθητικά κιβώτια, τα μπλοκέ και τους μειωτήρες....

Από τότε έχουμε να τον δούμε
Άβαταρ μέλους
dpol
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 05, 2009 12:16 am

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Δεκ 11, 2009 12:35 am

κατ εμε οσο και αν σας φαινετε παραδοξο κυριο λόγο στην αξιοπιστια της αναγομωσης,ειναι και η προελευση της...


βλεπεις παστελι τυπου σιμεξ να κοστιζει στην μια μαρκα 300 και στην αλλη 400...η διαφορα τιμης ειναι απο 100 150 ευρω...με σαφως πιο ποιοτικα χαρακτηριστικα το ακριβοτερο
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8551
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό Φωτης ranger » Παρ Δεκ 11, 2009 2:25 am

εγω εχω αναγομοση "maragoni" ιταλικα ειναι. καλα φαινονται 400 ευρο τα εβαλα σε διασταση 30.9,5.15. και εχω μεσα αερα 25 μπρος πισω και δεν καθονται καθολου ουτε χοποπηδημα ουτε τιποτα.το πελμα τους ειναι οπως τα fedima extreme.αμα τα ξαναλαξω θα βαλω σαν του ni-jo 31-10.5-15 εχς κανει κανενα 6000 χιλιαδες χιλιομετρα το τακουνι δεν ειναι στην μεση ακομα! και σκληρη χρηση μην πω καθε μερα.....!!!
περιβαλοντικη αγωνιστικη λεσχη αμαλιαδας.Π.Α.ΛΕ.Α

................KAGOURAS 4X4 CLUB..................
Άβαταρ μέλους
Φωτης ranger
 
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: Τετ Φεβ 18, 2009 8:30 pm
Τοποθεσία: αμαλιαδα

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » Παρ Δεκ 11, 2009 9:35 am

gmak έγραψε:κατ εμε οσο και αν σας φαινετε παραδοξο κυριο λόγο στην αξιοπιστια της αναγομωσης,ειναι και η προελευση της...


βλεπεις παστελι τυπου σιμεξ να κοστιζει στην μια μαρκα 300 και στην αλλη 400...η διαφορα τιμης ειναι απο 100 150 ευρω...με σαφως πιο ποιοτικα χαρακτηριστικα το ακριβοτερο


Γιωργο οχι,εχω δει δυο κλαταρισμενα απο τα πλεον ακριβα και μαλιστα στο ιδιο αμαξι σε διαφορετικες εκδρομες,το αμαξι ηταν ΝΙΒΑ δηλαδη ελαφρυ.
Γνωστος που δουλευε σε αναγομωσεις μου ειχε εξηγησει οτι το αναγομωμενο δεν ειναι ενα σωμα,ξυνεται το λαστιχο μεχρι περιπου τα λινα και μπαινει το καινουργιο μειγμα σε μικροτερη θερμοκρασια απο του πρωτογενους για να μην λιωσει το λαστιχο που συγκρατει τα λινα,τωρα αν εγκλωβισθει φυσαλιδα αερα μεσα αυτη διωγκουται λογω θερμανσης του ελαστικου με αποτελεσμα την αποκολληση,επισης οτι ο σκελετος πρεπει να περναει απο ακτινες για τυχον φθορες και χιλια δυο αλλα τα οποια δυστυχως δεν εφαρμοζονται.
Νεκροι ολου του κοσμου ενωθειται.
Λαζαρε προδοτη θα πεθανεις.
vagelis
 
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 17, 2008 6:02 pm

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό gmak » Παρ Δεκ 11, 2009 11:06 am

vagelis έγραψε:
gmak έγραψε:κατ εμε οσο και αν σας φαινετε παραδοξο κυριο λόγο στην αξιοπιστια της αναγομωσης,ειναι και η προελευση της...


βλεπεις παστελι τυπου σιμεξ να κοστιζει στην μια μαρκα 300 και στην αλλη 400...η διαφορα τιμης ειναι απο 100 150 ευρω...με σαφως πιο ποιοτικα χαρακτηριστικα το ακριβοτερο


Γιωργο οχι,εχω δει δυο κλαταρισμενα απο τα πλεον ακριβα και μαλιστα στο ιδιο αμαξι σε διαφορετικες εκδρομες,το αμαξι ηταν ΝΙΒΑ δηλαδη ελαφρυ.
Γνωστος που δουλευε σε αναγομωσεις μου ειχε εξηγησει οτι το αναγομωμενο δεν ειναι ενα σωμα,ξυνεται το λαστιχο μεχρι περιπου τα λινα και μπαινει το καινουργιο μειγμα σε μικροτερη θερμοκρασια απο του πρωτογενους για να μην λιωσει το λαστιχο που συγκρατει τα λινα,τωρα αν εγκλωβισθει φυσαλιδα αερα μεσα αυτη διωγκουται λογω θερμανσης του ελαστικου με αποτελεσμα την αποκολληση,επισης οτι ο σκελετος πρεπει να περναει απο ακτινες για τυχον φθορες και χιλια δυο αλλα τα οποια δυστυχως δεν εφαρμοζονται.


Βαγγέλη σαφώς και υιοθετώ την αποψη σου μιας και ξερεις πολλα περισσοτερα! :bow:
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8551
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό stakyr » Παρ Δεκ 11, 2009 11:45 am

vagelis έγραψε:
gmak έγραψε:κατ εμε οσο και αν σας φαινετε παραδοξο κυριο λόγο στην αξιοπιστια της αναγομωσης,ειναι και η προελευση της...


βλεπεις παστελι τυπου σιμεξ να κοστιζει στην μια μαρκα 300 και στην αλλη 400...η διαφορα τιμης ειναι απο 100 150 ευρω...με σαφως πιο ποιοτικα χαρακτηριστικα το ακριβοτερο


Γιωργο οχι,εχω δει δυο κλαταρισμενα απο τα πλεον ακριβα και μαλιστα στο ιδιο αμαξι σε διαφορετικες εκδρομες,το αμαξι ηταν ΝΙΒΑ δηλαδη ελαφρυ.
Γνωστος που δουλευε σε αναγομωσεις μου ειχε εξηγησει οτι το αναγομωμενο δεν ειναι ενα σωμα,ξυνεται το λαστιχο μεχρι περιπου τα λινα και μπαινει το καινουργιο μειγμα σε μικροτερη θερμοκρασια απο του πρωτογενους για να μην λιωσει το λαστιχο που συγκρατει τα λινα,τωρα αν εγκλωβισθει φυσαλιδα αερα μεσα αυτη διωγκουται λογω θερμανσης του ελαστικου με αποτελεσμα την αποκολληση,επισης οτι ο σκελετος πρεπει να περναει απο ακτινες για τυχον φθορες και χιλια δυο αλλα τα οποια δυστυχως δεν εφαρμοζονται.


Βαγγελη , πρεπει να εχεις δικιο στην αποψη σου !! :u-: :u-: :u-: :u-:
Τα κομματια που μου εφευγαν ,ηταν λεια εσωτερικα και τελειως λειο το μερος του λινου που ξεκολλουσαν !!
Σαν να ειχα παρει δυο διαφορετικα λαστιχα και να τα ειχα κολλησει με Logo !!!! :o :o :o :o
και βγαζοντας το λαστιχο ,ειδα στο εσωτερικο του μερος ,οτι ειχε ξεκολλησει συμμετρικα γυρω- γυρω στο υψος 3-4 ποντων απο το τελειωμα !!! Αυτο δειχνει , κατα την δικη μου γνωμη, λαθος κολληση των δυο μερων !! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
stakyr
 
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:40 am
Τοποθεσία: Κορυδαλλος (κελι 33)

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό pajino » Παρ Δεκ 11, 2009 1:16 pm

stakyr έγραψε:
vagelis έγραψε:
gmak έγραψε:κατ εμε οσο και αν σας φαινετε παραδοξο κυριο λόγο στην αξιοπιστια της αναγομωσης,ειναι και η προελευση της...


βλεπεις παστελι τυπου σιμεξ να κοστιζει στην μια μαρκα 300 και στην αλλη 400...η διαφορα τιμης ειναι απο 100 150 ευρω...με σαφως πιο ποιοτικα χαρακτηριστικα το ακριβοτερο


Γιωργο οχι,εχω δει δυο κλαταρισμενα απο τα πλεον ακριβα και μαλιστα στο ιδιο αμαξι σε διαφορετικες εκδρομες,το αμαξι ηταν ΝΙΒΑ δηλαδη ελαφρυ.
Γνωστος που δουλευε σε αναγομωσεις μου ειχε εξηγησει οτι το αναγομωμενο δεν ειναι ενα σωμα,ξυνεται το λαστιχο μεχρι περιπου τα λινα και μπαινει το καινουργιο μειγμα σε μικροτερη θερμοκρασια απο του πρωτογενους για να μην λιωσει το λαστιχο που συγκρατει τα λινα,τωρα αν εγκλωβισθει φυσαλιδα αερα μεσα αυτη διωγκουται λογω θερμανσης του ελαστικου με αποτελεσμα την αποκολληση,επισης οτι ο σκελετος πρεπει να περναει απο ακτινες για τυχον φθορες και χιλια δυο αλλα τα οποια δυστυχως δεν εφαρμοζονται.


Βαγγελη , πρεπει να εχεις δικιο στην αποψη σου !! :u-: :u-: :u-: :u-:
Τα κομματια που μου εφευγαν ,ηταν λεια εσωτερικα και τελειως λειο το μερος του λινου που ξεκολλουσαν !!
Σαν να ειχα παρει δυο διαφορετικα λαστιχα και να τα ειχα κολλησει με Logo !!!! :o :o :o :o
και βγαζοντας το λαστιχο ,ειδα στο εσωτερικο του μερος ,οτι ειχε ξεκολλησει συμμετρικα γυρω- γυρω στο υψος 3-4 ποντων απο το τελειωμα !!! Αυτο δειχνει , κατα την δικη μου γνωμη, λαθος κολληση των δυο μερων !! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Κανονικά θα έπρεπε να είναι ομογενοποιημένο υλικό , το τακούνι με το σώμα του ελαστικού,
αποκλείεται να ήταν απλά συγκολλημένο !
Λέω γω τώρα ... :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
pajino
 
Δημοσιεύσεις: 1155
Εγγραφή: Τρί Απρ 29, 2008 1:39 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ-ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron